ISO

klsjdajsdhaksjdhasj

POLITYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

Firma NIVER Sp. z o.o. specjalizuje się w kompleksowej obsłudze informatycznej firm i instytucji poprzez zapewnienie sprzętu IT i jego oprogramowania, a także świadczenie usług serwisowych. Współpraca z wiodącymi producentami, wieloletnie doświadczenie oraz wysoko wykwalifikowany personel pozwalają nam zachować najwyższą jakość realizacji zleceń od Klientów.

Naszym priorytetem jest budowanie długofalowej relacji z Klientami, dlatego zdecydowaliśmy o wprowadzeniu i utrzymywaniu systemu zarządzania jakością, opartego na normie PN-EN ISO 9001:2015. Pragniemy, aby stał się on potwierdzeniem i gwarantem niezawodności, powtarzalności i wysokiej jakości naszej pracy.

Podczas realizacji usług kierujemy się następującymi zasadami:

  • Spełniamy wymagania

    uwzględniamy wymagania Klientów i stron zainteresowanych podczas wykonywania usługi oraz słuchamy ich uwag dostosowując do nich nasze realizacje,

  • Pomagamy wybrać najlepsze rozwiązania

    doradzamy Klientom przy wyborze oprogramowania i sprzętu, aby najlepiej spełniał ich oczekiwania,

  • Współpracujemy z najlepszymi

    korzystamy z wiodących marek sprzętu i oprogramowania IT proponując Klientom wyłącznie sprawdzone i uznane rozwiązania,

  • Stawiamy na wiedzę i fachowość

    usługi są wykonywane przez stały, doświadczony i kompetentny personel, który stale podnosi swoje kwalifikacje,

  • Dążymy do doskonałości

    monitorujemy jakość naszej pracy oraz uwzględniamy uwagi stron zewnętrznych doskonaląc naszą organizację i wdrożony w niej systemu zarządzania jakością.

Pracownicy są świadomi przyjętych zasad jakościowych oraz swojego wpływu na ich realizację. Na podstawie polityki jakości zostały określone cele operacyjne, które są realizowane i monitorowane pod względem wykonania.

Jako Prezes Zarządu deklaruję wolę stosowania niniejszej polityki jakości oraz doskonalenia firmy i prowadzonych przez nią działań.